LOGO

Neónovo kreatívne logo s hlbšou myšlienkou nie je len grafický návrh. Preto sme sa v PUNTINE snažili priniesť dizajnérsky prvok opisujúci hlbšou myšlienkou cieľ a charakter značky. Precízny proces pretvára myšlienku obrazu do praktického využitia.

FOTOPRODUKCIA PRE KAMPAŇ

Ako ambasádora sme vybrali moderátora Osťa, ktorého môžte poznať z prostredia HipHop Reality, HipHop Žije a RukaHore. Produkcia sa uskutočnila v Starom Smokovci v priestoroch Tricklandie, novootvorenej čokoládovňe La Nature a na záver v štýlových priestoroch luxusného podniku Libertin Brasserie.

E-SHOP

E-shopy sa roja ako huby po daždi. V tvorbe E-shopu sme v prvom rade mysleli na webovú stránku ktorá bude skutočne predávať. Hneď na prvý pohľad zistíte, že E-shop je navrhovaný okom estéta a takisto nejde prehliadnuť funkčná a rýchla platforma na plnohodnotný online nákup. Prezentovať produkt v tom najlepšom svetle je pre Puntiňákov malina.

SPRÁVA SOCIÁLNYCH MÉDIÍ

Hovorí sa, že kto nie je online, ten akoby ani neexistoval. Prostredníctvom vystupovania v sociálnych médiách budujeme NEONWORLD meno a dôveru voči značke.
Pod správou sociálnych médií máme na starosti stratégiu komunikácie s influencemi, vylepšujeme vizuál pre príspevky na sociálne siete ktoré potrebujú vylepšenie!
Analyzujeme publikum, budovanie povedomia o značke pomocou každej novej interakcie, každý nový dosah na sociálnych médiach Nám pomáha k rastu.
Pomocou spolupráce s influencermi zacielime publikum. Všetkých influencerov sme vybrali a spoluprácu s nimi odkomunikovali.

Pomáhame značkám byť na očiach

Pred prácou na samotnej webovej stránke sme strávili veľa času prácou na stratégií oboznámiť samotných zákazníkov s produktom ktorý nemá odbody na Slovenskom trhu. Starostlivo sme museli naplánovať mapu marketingu a vopred premyslieť návrhové šablóny. Po spustení webovej stránky, sme museli použiť niekoľko stratégií ako napríklad digitálne PR, sociálne média, SEO. Cieľom tejto spolupráce bolo posunúť NeonWorld vpred na každej platforme, ktorú môžu ich budúci zákazníci spoznať produkt do detailov.

Sociálne média boli použité ako bezprostrednejšie spojenie s existujúcimi zákazníkmi skupiny a tiež ako spôsob, ako priviesť nových zákazníkov. Pod taktovkou celého full-projektu ktorý sme mali v celej réžii, pod ktorý spadá takisto aj celková komunikácia s infleuncermi a marketingové kampane z hľadiska fotenia a manažovania, je finálny výsledok výkonného marketingu.

Tags: